نقشه بازار ارز دیجیتال (نمای بازار)

نمای بازار ارز دیجیتال

با استفاده از ابزار نقشه ارز دیجیتال ارائه‌شده در این صفحه می‌توانید هر زمان که مایل هستید، به نمایی کلی از وضعیت بازار رمزارزها در یک نگاه دسترسی داشته باشید. در این صفحه اطلاعات مهم، کاربردی و بسیار جامعی در اختیار شما قرار گرفته است که می‌توانید بسته به نوع نیاز، استراتژی و هدف خود، از هر یک از آنها بهره ببرید.

بعد از ورود به صفحه مربوط به این ابزار، نمایی کلی از وضعیت بازار رمزارزها به شما نمایش داده می‌شود. در این جدول، بسته به میزان حجم بازار و حجم معاملات، به هر یک از رمزارزها جایگاه و فضایی اختصاص داده شده است. طبیعتاً با توجه به اینکه بیت کوین به نوعی سردمدار این حوزه به شمار می‌رود، بزرگ‌ترین فضا در این جدول از آنِ بیت کوین است.

نقشه ارز دیجیتال سبز

در این تصویر یک نمونه از نمای بازار کاملاً سبز رمز ارزها را مشاهده می‌کنید. این وضعیت نشان‌دهنده بازاری کاملاً صعودی است که برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال بسیار خوشایند است!

نقشه ارز دیجیتال سبز

نقشه ارز دیجیتال قرمز

این تصویر نیز نمونه‌ای از نمای تمام‌قرمز بازار است که برای سرمایه‌گذاران این حوزه، یک کابوس است.

نقشه ارز دیجیتال قرمز

در نگاه اول و تنها با توجه به رنگ سبز یا قرمز هر یک از رمز ارزها می‌توانید متوجه وضعیت صعودی یا نزولی آن رمزارز در 24 ساعت اخیر شوید. علاوه بر این، با رفتن به کادر مربوط به هر رمزارز، اطلاعات قیمت و میزان تغییرات مثبت یا منفی آن رمزارز در 24 ساعته گذشته قابل مشاهده است.

نقشه گرمایی ارز دیجیتال

نقشه گرمایی اصطلاحی است که برای این نما از بازار رمز ارزها به کار می‌رود. وجه تشابه نقشه گرمایی این است که هرچه رنگ کوین‌های مختلف سبزتر باشد، به معنی افزایش قیمت بیشتر است و برعکس هرچه رنگ قرمزتر باشد، به معنی کاهش قیمت کوین مورد نظر است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments